منوی دسته بندی

آموزش نوشتن کسر در ورد

چگونه در نرم افزار ورد اعداد کسری بنویسیم؟

حتما تا به حال برای شما هم سوال پیش آمده است که چگونه اعداد کسری را در نرم افزار ورد تایپ می کنند. ما در این مقاله آموزشی قصد داریم به آموزش نوشتن کسر در ورد بپردازیم پیشنهاد می کنیم که خواندن این مقاله آموزش را از دست ندهید.

کسر در ورد
کسر در ورد

آموزش نوشتن کسر در ورد

برای نوشتن اعداد کسری در نرم افزار ورد اصلا کار سختی را در پیش ندارید و خیلی راحت می توانید با استفاده از ابزارهایی که نرم افزار ورد در اختیار شما قرار داده است اعداد کسری را تایپ کنید.

برای انجام این کار باید ابتدا وارد منوی Insert در نرم افزار ورد شده و سپس بر روی Equation کلیک کنید لیست تمام فرمول های ریاضی برای شما باز می شود که شما می توانید از حالت کسری برای نوشتن کسر در ورد استفاده کنید.

کسر در ورد
کسر در ورد

در بخش آموزش های رایگان بخوانید:

رفع خطای File System Error

حل مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ تاپ

آموزش نوشتن نت موسیقی در ورد

بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود در ویندوز

بعد از باز شدن زیر مجموعه شما باید بر روی نماد کسری یا همان گزینه Fraction کلیک کنید تا حالت های مختلف نوشتن اعداد کسری را مشاهده کرده و یک مورد را برای نوشتن اعداد کسری انتخاب کنید.

کسر در ورد
کسر در ورد

با انتخاب حالت مد نظر خود حالا می توانید در مربع های توخالی ایجاد شده اعداد مد نظر خود را وارد کرده تا بتوانید همانند تصویر زیر کسر بنویسید.

کسر در ورد
کسر در ورد

سخن پایانی

در این مقاله آموزشی شما با نحوه نوشتن اعداد کسری در نرم افزار ورد آشنا شدید امیدواریم که این روش کاربردی برای شما مفید بوده باشد لطفا نظرات خود را در این زمینه با ما درمیان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *