منوی دسته بندی

حل مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ تاپ

چرا دکمه پاور لپ تاپ کار نمی کند؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر لپ تاپی پیش بیاید کار نکردن دکمه پاور می‌باشداگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با این مشکل مواجه شده‌اید و دنبال راه چاره می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مقاله حل مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ‌تاپ در سایت مستر کامپیوتر را از دست ندهید.

حل مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ تاپ
حل مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ تاپ

آموزش برطرف کردن مشکل کار نکردن دکمه لپ تاپ

قبل از اینکه به سراغ این آموزش برویم بهتر است دلیل به وجود آمدن مشکل را با هم بررسی کنیم وقتی شما به صورت مداوم از دکمه پاور لپ‌تاپ برای روشن شدن و خاموش کردن لپ تاپ استفاده می‌کنید خراب شدن این دکمه نباید دور از انتظار هم باشد ممکن است گاهی این خرابی جزئی بوده و با سرویس به گردگیری دکمه و فضای زیر آن مشکل حل شود اما در غیر این صورت باید موارد دیگری را بررسی کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت

‌مهمترین نشانه‌های خرابی پاور عبارتند از :

روشن نشدن لپ‌تاپ

چراغ پاور لپ تاپ روشن نمی‌شود یا در حالت چشمک زدن می‌باشد

صفحه نمایش لپ تاپ به صورت خودکار و ناگهانی خاموش می‌شود

زمانی که دکمه پاور را فشار می‌دهید در صفحه نمایش لپ تاپ هیچ تغییری را مشاهده نمی‌کنید.

دکمه پاور لپ‌تاپ چگونه کار می‌کند؟

پاور تامین ولتاژ مورد نیاز بخش‌های مختلف سیستم می‌باشد در واقع وظیفه اصلی این قطعه را می‌توان انتقال سیگنال‌های دریافتی به منبع تغذیه لپ‌تاپ از طریق مادربرد دانست.

چگونه مشکل کار نکردن دکمه پاور لپ‌تاپ را حل کنیم؟

در ابتدا باید ببینید که دکمه پاور از نظر فیزیکی سالم است و مشکلی ندارد بعد از آن می‌توانید مادربرد و منبع تغذیه را بررسی کنید.

اتصالات لپ‌تاپ را بررسی کنید

در بعضی مواقع ممکن است که اتصال سیم دکمه پاور و لپ‌تاپ دچار مشکل شده باشد و همین امر سبب شود که لپ‌تاپ شما روشن نشود بهتر است که این موضوع را در ابتدا مورد بررسی قرار دهید.

در بخش آموزش های رایگان بخوانید :

آموزش نوشتن نت موسیقی در ورد

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای ویندوز

آموزش نصب گوگل میت در ویندوز

آموزش رمزگذاری فایل اکسل

از آداپتور استفاده کنید:

به جرات می‌توان مهم‌ترین عامل از کار افتادن دکمه پاور را نوسانات برقی دانست به همین دلیل بهتر است که از آداپتور یا محافظ برق با کیفیت استفاده کرد.

 سخن پایانی :

در این مقاله با دلایل کار نکردن دکمه پاور لپ تاپ آشنا شدید امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *