منوی دسته بندی

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

چک کردن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

برای اینکه آموزش خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید تا طرف مقابل شما متوجه خواندن پیام از طرف شما نشود تا پایان این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید:

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام
خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

به احتمال زیاد برای همه ی ما پیش آمده است که پیامی را در اینستاگرام دریافت می کنیم که به دلایل مختلف از جمله مشغله ی کاری و یا این که نیاز به فرصت داریم تا پاسخ پیام را بدهیم تمایل داریم که زمانی که پیام دریافتی را می خوانیم شخص مقابل متوجه خواندن پیامش توسط ما نشود.

خواندن مخفیانه پیام های اینستاگرام

برای این که در اینستاگرام پیام های خود را بخوانید بدون سین خوردن در دایرکت به شما چهار راه حل کاربردی همراه با تصاویر آموزش می دهیم:

  1. با استفاده از قابلیت Restrict یا محدود کردن اینستاگرام
  2. با استفاده از اپلیکیشن جانبی Hide
  3. خاموش کردن Wi-Fi یا اینترنت موبایل

روش اول: بااستفاده ازقابلیت Restrict یا محدود کردن اینستاگرام

یک راه برای سین نشدن دایرکت و خواندن مخفیانه ی آن ، این است که از ابزار های خود اینستاگرام استفاده کنید.یکی از این ابزارها Restrict یا محدود کردن است همانطور که در تصویر ها مشاهده می کنید در قسمت دایرکت شخصی 3 پیام به من ارسال کرده است. که ما دایرکت را از اینجا باز نمی کنیم!

بلکه وارد قسمت سرچ می شویم و آیدی فرد مورد نظر را سرچ می کنیم و وقتی پیداش کردیم وارد اکانت فرد می شویم و وقتی وارد اکانت شخصه مربوطه شدیم روی سه نقطه بالا سمت راست تب می کنیم و سپس گزینه ی محدود کردن یا همانRestict را انتخاب می کنیم و روی آن تب می کنیم.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام
خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

حالا یک پنجره ی جدید برای ما باز می شود؛ که در اینجا باید روی گزینه ی Restrict Account که به صورت آبی رنگ در پایین صفحه آمده است ضربه بزنیم تا پیج مورد نظر ما محدود شود.پس از محدود کردن اکانت فرد با پیام Account Restricted رو به رو می شویم.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام
خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

سوال: برای پیجی که ما محدود کردیم چه اتفاقی می افتد!؟

حالا پیام های فرد محدود شده به قسمتRequest منتقل شده است اکنون اگر ما وارد قسمت دایرکت های خود شویم و بعد روی Request ضربه بزنیم میبینیم که پیامی که فرد موردنظر برای ما ارسال کرده به قسمت Message Requests منتقل شده است حالا می توانیم به راحتی روی پیام ضربه بزنیم و دایرکت را بدون این که سین بخورد بخوانیم.

در بخش آموزش های موبایل بخوانید:

آموزش اسلوموشن کردن فیلم در برنامه اینشات

آموزش گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

اضافه شدن خودکار به کانال های تلگرام

آموزش حل مشکل کار نکردن اینترنت اندروید

خب به همین راحتی با این روش جالب می توانید پیام های خود را بدون سین شدن در اینستاگرام به صورت کاملا مخفی بخوانید.اما اگر زمان ندارید و یا خارج از حوصله ی شما است که تمام فالوورای خود را محدود کنید می توانید روش بعدی را امتحان کنید.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن جانبی Hide

برای دانلود اپلیکیشن Hide می توانید وارد Play Store و کلمه ی Hide را در گوگل پلی سرچ کنید و سپس روی مورد …Hide – Blue Ticks or Last Seen, Photo کلیک کنید . وبعد از دانلود وارد برنامه بشوید و آن را نصب کنید. با این برنامه میتوانید تمام دایرکت های خود را بخوانید بدون اینکه آن را سین کنید.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام
خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

حالا اگر کسی در اینستاگرام در قسمت دایرکت به شما پیام بدهد در برنامه Hide در بخش INSTAGTRAM می توانید به راحتی پیامی که بر ای شما ارسال شده است را بخوانید بدون آنکه سین بخورد.

شما اگر در این برنامه پیام را بخوانید به هیچ وجه برای فرد مقابل سین نمی خورد و او اصلاً متوجه نمی شود که شما پیام او را خوانده اید.

نکته ی خوب و قابل توجه ای که این برنامه دارد این است که علاوه بر اینکه از این برنامه در اینستاگرام استفاده می شود می توانید در Telegram و WhatsApp نیز پیام هایتان را ببینید بدون این که سین خورده شود.

روش سوم: خاموش کردن Wi-Fi یا اینترنت موبایل

یک ترفند ساده ی دیگری که می توانیم از آن استفاده کنیم خاموش کردن اینترنت است به این صورت که داده ی تلفن همراه خود را قبل از خواندن پیام خاموش می کنید و بعد وارد اینستاگرام می شوید و در قسمت دایرکت پیام که فرد مورد نظر برای شما ارسال کرده است را بخوانید.

نکته ی قابل توجه ای که هست این است که بعداز اتصال به اینترنت، در گوشی های اندروید تا قبل از این که وارد اینستاگرام نشوید پیام های دریافتی شما سین نمی خورند.

اما اگر شما گوشی iPhone دارید بهتر است تا زمانی که فرصت خواندن پیام را ندارید بگذارید دیتای گوشی همراهتان خاموش بماند چرا که به محض روشن کردن دیتا پیامی که برای شما ارسال شده سین می شود و برای فرد مورد نظر نشان می دهد که شما پیام را خواندید.

hosseini

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *