منوی دسته بندی

آموزش کامپیوتر

آموزش کامپیوتر

دوره آموزش کامپیوتر

کامپیوتر چیست؟ – دوره آموزش کامپیوتر 

ما در تیم آموزشی آکادمی مستر کامپیوتر در خدمت شما عزیزان هستیم تا شما با استفاده از دوره آموزش کامپیوتر رایگان مستر کامپیوتر بتوانید خیلی سریع و خوب ICDL را یادبگیرید. ضمنا روی پشتیبانی ما هم حساب کنید.

در اولین گام برای آموزش کامپیوتر باید با اصطلاحات و مفاهیم اولیه کامپیوتر آشنا شویم. به طور کلی می توانیم بگوییم که کامپیوتر یک دستگاه الکترونیکی است که می تواند دستورات و محاسبات ریاضی و منطقی را به صورت خودکار از طریق برنامه نویسی انجام دهد.

به عبارتی دیگر میتوانیم که تعریف کامپیوتر را این گونه بیان کنیم که کامپیوتر وسیله است که اطلاعات خام را از کاربر که شما باشید می گیرد و به اطلاعاتی پردازش شده و قابل فهم برای کاربر تبدیل می کند.

مثل زمانی که شما در حال تایپ کردن یک متن است با استفاده از کیبورد داده ها را وارد سیستم می کنید و متنی که شما وارد کرده اید بر روی مانیتور برای شما به نمایش در می آید.

در تعریف دیگری می توان این گونه بیان کرد که کامپیوتر وسیله ای است که اطلاعات خام را دریافت کرده و آن ها را به نحوی که قابل فهم برای کاربر باشد تبدیل می کند.

کامپیوتر ها معمولا قدرت پردازش خیلی خیلی بالایی دارند و می توانند در حد چند هزارم ثانیه اطلاعات و محاسبات ریاضی را پردازش کرده و نتیجه را در اختیار کاربر قرار دهند.

به دلیل این که در ابتدای کار هدف از اختراع کامپیوتر انجام محاسبات به دست ماشین بوده است از کلمه Computer برای نام گذاری آن استفاده شده است که این کلمه معنی محاسبه کردن با ماشین را می دهد.

با توجه به اطلاعاتی که در تعریف کامپیوتر خواندید باید گفت در عصر امروز تقریبا جایی وجود ندارد که از کامپیوتر در آن جا استفاده نشود و می توانیم بگوییم که زندگی بدون کامپیوتر به شدت سخت یا حتی غیر ممکن شده است.

چرا آموزش کامپیوتر؟

امروزه در هر جایی و هر بخشی که وارد شوید می بینید که به هر نوعی با کامپیوتر کار می شود در اصل دنیای تکنولوژی به شما خواهد فهماند که علم کامپیوتر نیازمند اصلی زندگی در این عصر است.

چرا نام کامپیوتر انتخاب شد؟  

دوره آموزش کامپیوتر رایگان

در زبان انگلیسی Compute به معنی محاسبه به وسیله ی ماشین است در زبان انگلیسی وقتی عبارت er بعد از اسم بیاید آن را به فعال تبدیل می کند.

و کامپیوتر به دستگاهی گفته می شود که به صورت خودکار محاسبات ریاضی را انجام می دهد. کلمه ی کامپیوتر در سال 1646 میلادی به فرهنگ انگلیسی آکسفورد وارد شده است. به معنی شخصی که محاسبه می کند.

بعد از آن در سال 1897 میلادی به ماشین های محاسبه مکانیکی کامپیوتر گفته می شد.

همانطور که مشخص است کامپیوتر نیز دارای تاریخچه می باشد و از دوران قدیم از کامپیوتر استفاده شده است.

در زبان فارسی اما به کامپیوتر رایانه گفته می شود که آن هم دارای ریشه می باشد. رایانه در زبان فارسی از مصدر رایانیدن می باشد و به معنی مرتب کردن و نظم بخشیدن و سامان دهی کردن می باشد.

در هر اداره یا ارگان و شرکت و دفتری که پا می گذارید با کامپیوتر سر و کار دارند و حتی در کسب و کارهای شخصی خودتان نیز نیاز به این دارید که کامپیوتر را یاد بگیرید و از آن در کسب و کار خودتان استفاده کنید.

و حتی با یادگیری کامپیوتر بتوانید کسب درآمد داشته باشید و برای خودتان یک کار را دست و پا کنید.

دوره آموزش کامپیوتر رایگان

در دوره های آموزش کامپیوتر آکادمی مستر کامپیوتر چه می آموزیم؟ در سایت مستر کامپیوتر ما در تلاش هستیم تا تمامی نکات آموزشی را که نیاز است در مورد کامپیوتر بدانید برای شما بیان کنیم.

در آکادمی ما آموزش های مربوط به کامپیوتر را از مقدماتی تا پیشرفته می آموزید و همچنین نرم افزار های کاربردی کامپیوتر را به راحتی می توانید آموزش ببینید.

شما با مراجعه به بخش آموزش های رایگان سایت می توانید آموزش های مربوط به کامپیوتر را که بیان نکات کلیدی است می توانید به صورت تصویری ببینید و از آن ها استفاده کنید.

همچنین دوره های مربوط به نرم افزار های ICDL را می توانید فرا بگیرید و دوره های نرم افزارهای کاربردی را در قسمت آموزش های سایت ما بیاموزید.

کامپیوتر
Photoshop
پشتیبانی ویژه
معرفی کامل برنامه
طراحی پروژه محور
کار با ابزارها
89
هزارتومان
WINDOWS
پشتیبانی ویژه
آموزش ویندوز از پایه
ترفندهای ویندوز
نصب ویندوز
رایگان
دانلود کنید
Powerpoint
پشتیبانی ویژه
معرفی کامل برنامه
کار با ابزارها
اسلایدر حرفه ای
250
هزار تومان
Excel
پشتیبانی ویژه
معرفی کامل برنامه
معرفی توابع
فرمول نویسی
250
هزار تومان
WORD
پشتیبانی ویژه
معرفی کامل برنامه
کار با ابزارها
آموزش حرفه ای
250
هزار تومان
#C
پشتیبانی ویژه
آشنایی با برنامه نویسی
الگوریتم نویسی
آموزش پروژه محور
400
هزار تومان
WordPress
پشتیبانی ویژه
طراحی با المنتور
آموزش ووکامرس
طراحی حرفه ای
350
هزار تومان
  • آموزش کامپیوتر

    دوره آموزش کامپیوتر رایگان از مقدماتی تا پیشرفته در آکادمی مسترکامپیوتر، شما کاربران عزیز با دیدن دوره هایی که در سایت قرار داده شده اند می توانید به صورت حرفه ای کامپیوتر را بیاموزید و به عنوان یک متخصص کسب درآمد خود را شروع کنید.
  • آموزش ویندوز

    قدم اول برای آموزش کامپیوتر شروع آموزش کار با ویندوز است. پیشنهاد مسترکامپیوتر به شما کاربران عزیز به خصوص کسانی که با کامپیوتر آشنایی زیادی ندارند شروع یادگیری ویندوز می باشد. پس بهتر است برای آموزش کامپیوتر ابتدا کار با ویندوز را یاد بگیرید. ما در دوره آموزش کامیپوتر رایگان دوره آموزش ویندوز را نیز برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان قرار داده ایم.
  • نرم افزارهای کاربردی

    بعد از یادگیری ویندوز قدم بعدی و لازمه آموزش کامپیوتر یادگیری نرم افزارهای کاربردی و مهم اداری می باشد. که در اداره ها و شرکت ها بیشتر از آن ها استفاده می شود و حتی شما با فراگیری آن ها می توانید کسب درآمد مستقل خود را داشته باشید. پس بهتر است که در این مرحله به سراغ یادگیری نرم افزارهای Word , Powerpoint , Excel بروید.
  • آموزش فتوشاپ

    یکی دیگر از نرم افزارهایی که به تنهایی می تواند شما را به درآمد برساند و شما را خیلی زود چند گام جلوتر بیندازد نرم افزار گرافیکی و حرفه ای فتوشاپ است که بهتر است کار با آن را یاد بگیرید و سپس شروع به طراحی کنید و طراحی های خود را به فروش برسانید تا به راحتی کسب درآمد داشته باشید.
  • طراحی سایت حرفه ای

    اگر به دنبال یک کسب و کار اینترنتی و پردرآمد هستید بهترین راه برای به درآمد رسیدن طراحی کردن سایت می باشد. ما در سایت آموزشی مسترکامپیوتر به صورت حرفه ای طراحی سایت را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس آموزش داده ایم که می توانید با دیدن این دوره آموزشی صفر تا صد طراحی را یادبگیرید.
  • آموزش سئو سایت

    لازمه دیده شدن هر چه بهتر سایت طبیعتا بالا بودن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد در دوره آموزش سئو کردن سایت ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه به صورت حرفه ای سایت خود را به صفحات نخست گوگل برسانید.
  • آموزش برنامه نویسی

    طبیعتا یکی از راه هایی که می توانید با آن کسب درآمد زیادی داشته باشید و در شرکت های معتبر بتوانید استخدام شوید یادگیری برنامه نویسی می باشد. برنامه نویسی کامپیوتر را می توانید به زبان های مختلفی انجام دهید از جمله زابن برنامه نویسی سی شارپ. در دوره برنامه نویسی سی شارپمی توانید برنامه نویسی با این زبان را حرفه ای یاد بگیرید.
  • کسب درآمد

    سرانجام تمام دوره های آموزش کامپیوتر کسب درآمد مطلوب خواهد بود که در زمینه های مختلف شما را می تواند به درآمد دلخواهتان برساند. تیم مسترکامپیوتر در کنار شما کاربران عزیز خواهد بود تا به شما کامپیوتر را حرفه ای یادبگیرید.

دوره آموزش کار با ویندوز

آموزش کار با ویندوز 

 در این بازه از زمان بر روی اکثر سیستم های کامپیوتر سیستم عامل ویندوز نصب است و معمولا کاربران از این سیستم عامل برای کارهای روزمره خود استفاده می کنند.

و برای شروع یادگیری کامپیوتر بهترین کار این است که از کار با ویندوز شروع کنید.

تیم مستر کامپیوتر دوره آموزشی کار با ویندوز را برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان قرار داده است که می توانید در ادامه آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

آموزش ویندوز

سرفصل های این دوره آموزشی :

در این دوره آموزشی شما از ابتدایی ترین قسمت های کار با ویندوز را یاد خواهید گرفت و در نهایت قادر خواهید بود در کار با ویندوز مسلط شده و در نهایت بتوانید ویندوز را بر روی هر کامپیوتری نصب کنید.

آشنایی با ویندوز و محیط ویندوز

مدیریت دسکتاپ 

تنظیمات آیکون ها و مرتب سازی آیکون ها 

تنظیمات نحوه نمایش دادن آیکون ها 

تنظیمات ابعاد صفحه نمایش 

شخصی سازی میزکار

تعیین پس زمینه 

تنظیمات رنگ بندی 

تنظیم صفحه نمایش در حالت LOCK

مدیریت و ساخت Theme 

شخصی سازی منوی استارت 

شخصی سازی تسک بار ویندوز 

مدیریت فایل ها 

تنظیمات نحوه نمایش اجزا 

آموزش نصب و حذف اصولی نرم افزارها

مخفی کردن فایل ها و پوشه ها به دو روش کاربردی 

مدیریت دستگاه های جانبی 

کار با بخش رجیستری ویندوز

ساخت درایو مجازی 

آموزش نصب ویندوز 

آموزش نصب همزمان دو ویندوز 

خرید و دانلود دوره آموزش کار با ویندوز

دوره آموزش نرم افزار WORD

نرم افزار ورد

نرم افزار ورد چه نرم افزاری است؟

برای آموزش کامپیوتر یکی از مهم ترین نرم افزارها برای فراگیری نرم افزار ورد است.نرم افزار ورد (WORD) یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای واژه پرداز است این نرم افزار از معروف ترین نرم افزار های واژه پرداز است که امروزه در اداره ها و شرکت ها و تمامی دفاتر و خانه ها از این نرم افزار استفاده می شود.

ورژن های مختلفی از نرم افزار Microsoft WORD در بازار وجود دارد که هر ساله توسط شرکت مایکروسافت بروزرسانی می شوند و وارد بازار می شوند.

از نرم افزار ورد برای تایپ نامه ها ، نمونه سوالات ، نوشتن مقاله و پایان نامه و دیگر مواردی از این قبیل استفاده می شود.

چرا نیاز است که WORD را بیاموزیم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و چرخش نگرش ها به سمت کامپیوتر نیاز است که هر شخصی استفاده از کامپیوتر و بخصوص نرم افزارهای کاربردی از جمله نرم افزار WORD را بداند.

 

در دوره آموزشی سایت مسترکامپیوتر از سری دوره های آموزش کامپیوتر رایگان شما با سر فصل های زیر آشنا خواهید شد:

معرفی کلی نرم افزار Microsoft WORD

آشنایی با منوی File و کار با زیر مجموعه های این منو.

آشنایی با منوی HOME و کار با ابزارهای زیر مجموعه شامل :

کپی کردن ، بریدن ، چسباندن ، تغییر فونت و اندازه متن نوشته ، آموزش تغییر چینش متن نحوه ی تایپ فارسی و تایپ انگلیسی ، تغییر رنگ دادن متن نوشته و پس زمینه ، معرفی کلید های میبانبر

BOLD، ITALIC،UNDERLINE، کردن متن و ساخت لیست های شماره دار و لیست های علامت دار در سند.

آموزش تنظیم کردن فاصله ی بین خطوط و آموزش و کار با ابزارهای مربوط به پاراگراف و بیان شیوه ی تنظیم کردن پاراگراف.

آموزش جستجو کردن و جایگزین کردن کلمه جدید در بین متن های طولانی

آشنایی با منوی INSERT و کار با ابزارهای زیر مجموعه شامل :

ساخت صفحه جدید و آموزش تنظیمات مربوط به صفحه

ترسیم جدول و آموزش روش های مختلف جدول کشی ، چگونگی ادغام کردن سلول های جدول و ساخت چارت های امتحانی و …

اضافه کردن عکس و شکل به سند و کار با ابزارهای مربوطه

اضافه کردن نمودار به سند و تنظیم داده های نمودار برای ترسیم نمودار در سند

آموزش اضفه کردن افزونه به نرم افزار و استفاده از افزونه های مربوطه

لینک دهی به سند

اضافه کردن توضیحات به بخش های مختلف سند

شماره گذاری سند و ساخت سربرگ و پاورقی برای سند

ساخت کادر متن و همچنین جلوه دهی به متن

آموزش فرمول نویسی ریاضی و اضافه کردن فرمول های ریاضی به سند

آموزش اضافه کردن علامت های ویژه به سند

طراحی کردن سند و افکت دادن به صفحه

حاشیه درست کردن برای صفحه

رنگی کردن صفحه

نوشتن متن در پس زمینه صفحه

تنظیمات مربوط به اندازه صفحات و همچنین آموزش روزنامه نویسی و شعر نویسی در سند

آموزش و کار با منوهای Refrences و Mailings و Review و Help

و بسیاری از نکات ریز و کاربردی دیگر …

 دانلود دوره آموزشی نرم افزار WORD

دوره جامع نرم افزار پاورپوینت

معرفی پاورپوینت

یکی دیگر از نرم افزارهای مورد نیاز برای آموزش کامپیوتر  مایکروسافت پاورپوینت است. پاورپوینت یک نرم افزار ارائه است که از آن برای آموزش و تدریس و کنفرانس دادن استفاده می شود.

با استفاده از این نرم افزار می توان اسلاید های نمایشی زیبا با گرافیک خوب را طراحی کرد و به بیان و ارائه مطالب برای مخاطبان در کلاس های درسی ، دانشگاه ها ، همایش ها و همچنین معرفی محصولات شرکت ها پرداخت.

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با زیبایی هر چه تمام تر تدریس خود را ، کنفرانس خود را ، محصولات خود را طراحی کرده و ارائه کنید.

با پاورپوینت می توان کسب درآمد کرد؟

باید در جواب این سوال پاسخ مثبت داد چرا که شما می توانید با معرفی خود به عنوان کسی که بر این نرم افزار تسلط کافی دارد پروژه های مختلفی از دیگران دریافت کنید آن ها را به بهترین حالت ممکن بسازید و طراحی کنید و کسب درآمد داشته باشید.

پاورپوینت

سر فصل های این دوره ی آموزشی : (دوره آموزش کامپیوتر )

آموزش ساختن اسلاید

اضافه کردن کادر متن

تقسیم بندی کردن صفحه

تنظیم کردن فونت و اندازه ی نوشته ها

تیتر بندی کردن متن

ساخت سکشن جدید در پروژه

ایجاد لیست های علامت دار

ایجاد لیست های شماره دار

تنظیمات مربوط به چینش نوشته ها در سند

تغییر زاویه ی متن

اضافه کردن اشکال مختلف به سند

رسم کردن اشکال هندسی در سند

تنظیم چیدمان اشکال هندسی

آموزش جستجو کردن و جایگزین کردن در متن های پروژه

ساخت جدول و استفاده در جدول در پاورپوینت

اضافه کردن تصویر به سند

ساخت آلبوم تصاویر

اضافه کردن نمودارهای گرافیکی به سند

اضافه کردن شکل های سه بعدی

اضافه کردن و استفاده از آیکن ها

آموزش اضافه کردن افزونه و کار با افزونه ها

اضافه کردن توضیحات به سند

آموزش ساختن سر برگ و پابرگ

جلوه و افکت دهی به متن

ساخت انیمیشن به اسلاید ها

آموزش اضافه کردن تدریجی موارد به اسلاید

آموزش زمان بندی کردن اسلاید ها و همچنین محتوا

شماره گذاری کردن اسلاید ها

اضافه کردن ویدیو به سند

اضافه کردن موسیقی به پاورپوینت

نوشتن و اضافه کردن فرمول های ریاضی به پروژه

درج کاراکترهای ویژه به سند

تنظیمات مربوط به زبان نرم افزار

معرفی حالت های نمایش نرم افزار پاورپوینت

طراحی کردن اسلاید ها به صورت حرفه ای

تنظیمات مربوط به سایز اسلاید ها

شما با تهیه ی دوره ی آموزشی نرم افزار پاورپوینت در این سایت با کمترین قیمت تمامی سرفصل های فوق را خواهید آموخت و حتی اگر هیچ زمینه ای در این کار نداشته باشید به یک شخص حرفه ای و با تجربه در این زمینه تبدیل خواهید شد.

 دانلود دوره آموزشی نرم افزار PowerPoint 

دوره جامع نرم افزار اکسل

اکسل

اکسل چیست؟

و اما یکی از کاربردی ترین نرم افزارها در زمینه آموزش کامپیوتر نرم افزار اکسل می باشد. اکسل یک برنامه صفحه گسترده می باشد که قابلیت سازمان بندی کردن داده ها و اعمال عملیات ریاضی را دارد و محاسبه را برای کاربران راحت تر می کند.

منظور از صفحه گسترده بودن برنامه اکسل را می توانیم به این صورت تعریف کنیم:

صفحه گسترده روشی برای سامان دهی داده ها در سطر و ستون است که با این روش خیلی راحت تر می توان داده ها را مدیریت کرد.

این که در صفحه اصلی برنامه اکسل یک سری سلول را در کنار هم می بینید که می توانید در هر کدام از آن ها داده هایی را وارد کرده و آن ها را کنار هم ببینید و به راحتی مدیریت کنید همان صفحه گسترده بودن برنامه اکسل را نشان می دهد.

اکسل یکی از نرم افزارهای مایکروسافت می باشد و برنامه ای است که در دوره های ICDL تدریس می شود.

همان طور که گفته شد برای سازمان بندی کردن داده ها و همچنین محاسبات داده ها از اکسل استفاده می شود. به عنوان مثال شما می توانید لیست پرسنل یک شرکت را به همراه مشخصات جزء مثل : نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، شماره تماس و …. را در برنامه اکسل ثبت کنید.

لیست پرسنل داده های شما در این نرم افزار به حساب می آیند و شما می توانید از بین تمامی پرسنل به راحتی با جستجو کردن نام و نام خانوادگی یا شماره ملی اطلاعات هر شخص را پیدا کنید.

یا این که جمع ساعات کاری پرسنل را در برنامه اکسل بدست آورید و حقوق او را محاسبه کنید.

در پکیج آموزش صفر تا صد اکسل به زبان ساده از دوره آموزش کامپیوتر رایگان سایت ما شما موارد زیر را می آموزید:

معرفی کامل نرم افزار اکسل

آموزش سند سازی ذخیره سازی و خروجی گرفتن از نرم افزار

شیت و سلول چیست؟ و آشنایی با مفاهیم اکسل

نحوه ی ساختن Sheet در سند

آشنایی با آدرس بار و نحوه ی آدرس دهی سلول ها

آشنایی با تمامی منوهای نرم افزار و ابزارهای زیر مجموعه

آموزش تنظیمات سلول ها بریدن ، رونوشت گرفتن و چسباندن

کادر بندی سلول ها تغییر فونت و اندازه متن و رنگ بندی سلول ها و داده ها

آموزش تنظیمات چینش داده ها

آموزش تنظیم داده ها برای اعداد و متن و اعداد اعشاری و ….

استایل دهی و مرتب سازی سلول ها در اکسل

ساختن جدول و ثبت داده ها در جداول

اضافه کردن تصویر به سند

آموزش استفاده از شی ها ، شکل ها و همچنین شکل های سه بعدی و آیکن ها

اضافه کردن افزونه به نرم افزار اکسل و کار با افزونه های اضافه شده در برنامه

ساختن نمودار و داده دهی به نمودار ها

معرفی انواع نمودار ها

لینک دهی به سند

فرمول نویسی در برنامه و همچنین اضافه کردن کاراکتر های ویژه

تنظیمات مربوط به صفحه رنگ کردن و تغییر اندازه صفحه و حاشیه های اطراف صفحه

معرفی توابع در اکسل و آموزش کار با توابع همراه با مثال بر روی داده ها در برنامه

اضافه کردن توضیحات به بخش های مختلف صفحه

دانلود دوره آموزشی نرم افزار Excel 

دوره جامع نرم افزار فتوشاپ

فتوشاپ چیست؟

اما اگر قصد دارید یک دوره حرفه ای و کامل آموزش کامپیوتر را بگذرانید نباید نرم افزار فتوشاپ را نادیده بگیرید. یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه گرافیک فتوشاپ است شما با نصب و یادگیری این نرم افزار پر طرفدار می توانید تصاویر خلاقی را ایجاد کنید.

به عبارتی دیگر باید بگوییم که نرم افزار فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه ای است که هر کسی سر و کاری با گرافیک دارد باید آن را بیاموزد و از آن استفاده کند.

همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و همچنین این تصاویر را روتوش کنید.

همچنین می توانید به کمک این برنامه گرافیکی به طراحی بنر و بروشورهای تبلیغاتی و همچنین قالب های اختصاصی برای تصاویر بپردازید.

یکی دیگر از امکانات فوق العاده نرم افزار فتوشاپ ساخت تصاویر متحرک یا GIF است. حتما تا به حال دیده اید که در بعضی از وب سایت ها مثل همین سایت مستر کامپیوتر تصاویری متحرک برای بنر های تبلیغاتی قرار دارد.

این تصاویر با استفاده از نرم افزار فتوشاپ ساخته می شود که شما با توجه به سلیقه ی خودتان می توانید تصاویر متحرکی خلاقانه و جذابی را بسازید.

همچنین می توانید با استفاده از این برنامه افکت های بسیار جذابی را به تصاویر اضافه کنید.

ساخت کاریکاتور از دیگر ویژگی هایی است که با استفاده از آن می توانید عکس ها را به کاریکاتور تبدیل کنید.

 

فتوشاپ

فتوشاپ و کسب درآمد؟

آموزش نرم افزار فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته

گرافیست عنوان شغلی است که حتما تا به حال به گوش شما رسیده است. هر کسی که خلاقیت داشته باشد و از گرافیک تئوری خوانده باشد با یاد گرفتن نرم افزار فتوشاپ و سلیقه و خلاقیت خود می تواند کارهای گرافیکی را شروع کند.

اگر شما دنبال یک شغل با درآمد خوب هستید و علاقه مند به گرافیک هسیتد می توانید با فراگیری نرم افزار فتوشاپ کارهای گرافیکی خلق کرده و کسب درآمد کنید.

شما می توانید با طراحی کردن کارت ویزیت ، بنرهای تبلیغاتی ، بنر اعلام مراسمات مذهبی و همایش ها و دیگر مواردی از این قبیل کسب درآمد داشته باشید.

اما یک راه دیگر نیز وجود دارد که شما بهتر بتوانید آثار خود را بفروش برسانید آن هم ثبت نام در سایت های طرح گرافیکی می باشد. شما در این سایت ها به عنوان گرافیست ثبت نام میکنید آثار خود را به اشتراک می گذارید و بازدیدکنندگان این سایت آثار شما را خریداری می کنند.

ساخت لوگو برای شرکت ها و فروشگاه ها از دیگر مواردی است که شما با طراحی آن با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توانید کسب درآمد داشته باشید.

کافیست در کنار فراگیری این برنامه با استفاده از خلاقیت خود آثار جذابی را طراحی کنید و آن ها را بفروشید. تا کسب درآمد داشته باشید.

در این دوره ی آموزشی شما با موارد زیر آشنا خواهید شد: (دوره آموزش کامپیوتر رایگان)

معرفی کامل نرم افزار و محیط برنامه

معرفی تمامی منوها و زیر منوهای برنامه فتوشاپ

ایجاد سند جدید برای طراحی و ساخت پروژه

ادغام کردن تصاویر با هم

تبدیل پسوند عکس ها و تصاویر

روتوش کردن تصاویر (برداشتن چین و چروک صورت و خال و …)

تغییر دادن رنگ چشم

تغییر دادن رنگ لباس

آموزش تغییر دادن رنگ موها

ساخت کاریکاتو در نرم افزار فتوشاپ

طراحی و ساخت پروژه محور کارت ویزیت در فتوشاپ

آموزش تغییر رنگ های پس زمینه و رنگ شکل ها

آموزش ساخت تصاویر متحرک و GIF

آموزش سیاه و سفید کردن تصاویر در فتوشاپ

آموزش و معرفی تمامی ابزار های کاربردی مانند ابزار های برش ، انتخاب ، رنگ ، نوشتن و ….

دانلود دوره آموزشی نرم افزار Photoshop 

دوره آموزش طراحی حرفه ای سایت با وردپرس

طراحی سایت

وردپرس چیست؟

برای این که یک سایت را بتوانید طراحی کنید دو راه وجود دارد یا این که برنامه نویسی بدانید و از طریق کد نویسی HTML,CSS,PHP و … سایت خود را طراحی کنید که نیاز به دانش تخصصی در این زمینه است.

یا این که از سیستم تولید محتوا استفاده کنید. سیستم تولید محتوا یا CMS های زیادی برای این کار وجود دارد که بهترین آن ها را می توان سیستم تولید محتوای وردپرس دانست.

شما با استفاده از سیستم تولید محتوای وردپرس می توانید سایت خود را طراحی کنید و آن را مدیریت کنید. برای آن قالب بگذارید. فروشگاه راه اندازی کنید، محتوا تولید کنید و هر کاری که برای یک سایت کامل نیاز است را انجام دهید.

زمانی که شما از سیستم تولید محتوای وردپرس استفاده می کنید دیگر نیازی به کدنویسی ندارید و می توانید با دیدن این دوره ی آموزشی به راحتی از صفر تا صد یک سایت را برای خود طراحی کنید.

سایت های زیادی از سیستم تولید محتوای وردپرسی استفاده می کنند که نشان دهنده ی محبوبیت این سیستم تولید محتوا در بین کاربران است.

مزایای استفاده از وردپرس

اگر شما از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنید از مزیت هایی که در ادامه گفته می شود می توانید استفاده کنید.

  • رایگان بودن و اپن سورس بودن وردپرس
  • نیاز نداشتن به مهارت کد نویسی برای طراحی سایت
  • سفارشی سازی کردن وبسایت
  • کنترل سطوح دسترسی کاربران

با وردپرس چه سایت هایی می توانیم طراحی کنیم؟

  1. سایت شخصی
  2. فروشگاه های آنلاین و مجازی
  3. سایت های آموزشی
  4. سایت های کاریابی
  5. سایت هایی برای معرفی کردن کسب و کار
  6. سایت هایی سفارش پروژه با وردپرس
  7. سایت پادکس با وردپرس
  8. طراحی سایت های نمونه کار و رزومه با وردپرس
  9. طراحی سایت های شرکتی با وردپرس
  10. طراحی سایت های فیلم و موسیقی با وردپرس

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

در این دوره ی آموزشی از آکادمی مسترکامپیوتر شما با سرفصل های زیر آشنا می شوید :

مقدمه ای از وردپرس و طراحی سایت :

بیان موضوع این که سایت چیست و چه کاربردی دارد و این که چرا سایت بسازیم و همچنین معرفی مفاهیم طراحی سایت و آشنایی با سیستم تولید محتوای وردپرس.

وردپرس چیست؟

توضیحات کامل در مورد سیستم تولید محتوای وردپرس بررسی این که چرا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنیم؟ آیا وردپرس امنیت بالایی دارد؟

لوکال هاست چیست؟

تعریف لوکال هاست و آموزش نصب نرم افزار زمپ بر روی سیستم و طراحی سایت بر روی لوکال هاست بدون نیاز به خرید هاست تا زمان طراحی کامل سایت.

نصب وردپرس بر روی لوکال هاست

آموزش نصب و راه اندازی سیستم تولید محتوای وردپرس بر روی لوکال هاست و آشنایی با محیط اولیه ی وردپرس

نوشته ها

ویرایش نوشته ی پیش فرض و کار با محیط نوشته ها در وردپرس

آموزش ساخت دسته ها و برچسب ها در وردپرس

آموزش ساختن دسته و منوی سایت به صورت حرفه ای و همچنین ساختن برچسب ها برای بهینه سازی بهتر سایت در گوگل.

قالب و تولید محتوا

نصب قالب حرفه ای بر روی سایت و آموزش تولید کردن محتوای خوب و اصولی برای سایت.

انتخاب قالب برای سایت و قرار دادن قالب برای فروشگاه

برگه ها و سفارشی سازی کردن قالب

آموزش سفارشی سازی کردن قالب برای سایت و تغییر قالب سایت به سلیقه ی خودتان و همچنین آموزش ویرایش و ساخت برگه ها در سایت و معرفی کاربرد برگه ها در سایت.

ابزارک

کار با ابزارک ها در وردپرس و استفاده از ابزارک ها در صفحات مختلف سایت و همچنین استفاده از ابزارک ها در فوتر سایت.

تنظیمات وردپرس

آموزش کامل بخش تنظیمات وردپرس و سایت و آموزش نحوه ی تنظیم کردن تنظیمات وردپرس

المنتور

معرفی و آموزش کار با افزونه ی حرفه ای و بسیار کاربردی المنتور برای صفحه سازی در سایت

آموزش صفحه سازی با پلاگین المنتور در سایت

فروشگاه

آموزش طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی در سایت با استفاده از افزونه ی پرکاربرد ووکامرس

راه اندازی فروشگاه برای محصولات دانلودی و فیزیکی

اضافه کردن محصول به فروشگاه

آموزش قرار دادن محصولات و دوره های آموزشی به فروشگاه و قیمت گذاری بر روی آن ها برای فروش

درگاه پرداخت

آموزش قرار دادن درگاه پرداخت برای سایت با امکان پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب ، آموزش ثبت نام در سایت اینماد و دریافت گواهی اینماد برای سایت

خرید هاست و دامنه اصلی

آموزش خریدن هاست و دامنه ی اصلی و ثبت در ایرنیک و همچنین نحوه ی اتصال دامنه به سایت و فعال سازی سایت.

با دیدن این دوره آموزشی شما می توانید برای خودتان سایت طراحی کرده و یا به عنوان طراح سایت در بازار کسب درآمد کنید.

این دوره ی آموزشی شامل بیست جلسه آموزش مفید می باشد. ویدیوهای آموزشی دوره با کیفیت و بدون تبلیغات می باشند.

خرید و دانلود دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس فقط با 350.000 تومان

دوره آموزشی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

دوره آموزشی برنامه نویسی با #C

سی شارپ چیست؟

یکی از بهترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را می توان #C دانست که در حال حاضر جزو 5 زبان برنامه نویسی برتر دنیا می باشد.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان Cross platform می باشد که می توان آن را بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس و مک اجرا کرد.

برنامه نویسی به زبان سی شارپ همچنان در بازار کار ایران یکی از پرسودترین کسب و کارها به حساب می آید. از این زبان برنامه نویسی برای نوشتن برنامه های تحت ویندوز یا همان دسکتاپ و برنامه های تحت وب ، وب سرویس ها و همچنین برنامه های موبایل و بازی ها استفاده می شود.

مزیت های استفاده از زبان برنامه نویسی شیء گرا :

بالا بودن امنیت برنامه

کاهش هزینه نگهداری

قابلیت استفاده مجدد

تحلیل ساده و آسان برنامه

امکان سازمان دهی بهینه تر کدها

عدم نیاز به کدنویسی تکراری

قابلیت تقسیم کردن برنامه به برنامه های کوچکتر و مستقل

 

بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت دنیای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی یکی از پر درآمد ترین شغل ها را می توان برنامه نویسی دانست.

با توجه به آن چه که در مورد زبان برنامه نویسی سی شارپ گفته شد خیلی راحت شما می توانید زبان برنامه نویسی سی شارپ را یادبگیرید و وارد بازار کار شوید.

دوره آموزشی برنامه نویسی با #C در سایت مسترکامپیوتر به شما کمک خواهد کرد تا این زبان برنامه نویسی را از ابتدا و به صورت پروژه محور بیاموزید.

سرفصل های دوره آموزشی برنامه نویسی با #C

تعریف برنامه نویسی

آشنایی با مفهوم کدنویسی در برنامه نویسی

آشنایی با بازار کار و کسب درآمد از برنامه نویسی در کشورهای مختلف

راهنمایی برای انتخاب زمینه برنامه نویسی

آشنایی با انواع زبان برنامه نویسی

الگوریتم برنامه بنویسی چیست؟

آموزش نوشتن الگوریتم در برنامه نویسی

آموزش قوانین دستوری برنامه نویسی سی شارپ

آموزش متغیرها در زبان برنامه نویسی سی شارپ

تبدیل کردن متغیر ها به هم

آموزش مدیریت کردن خطاها در زبان سی شارپ

دستورات شرطی در برنامه نویسی

آموزش کدنویسی با حلقه ها در سی شارپ

کار با آرایه ها

آموزش کار با متدها در زبان برنامه نویسی سی شارپ

آشنایی و کار با کلاس ها در زبان برنامه نویسی سی شارپ

آموزشی چندریختی ها و کار با Interface

آموزش ارث بری در زبان برنامه نویسی سی شارپ

آموزش پروپرتی ها در سی شارپ

آموزش کلاس های تکه ای در سی شارپ

کار با ویندوز فرم

نوشتن برنامه ماشین حساب با سی شارپ

خرید و دانلود این دوره آموزشی با تخفیف 50 درصدی

آموزش های رایگان مسترکامپیوتر