منوی دسته بندی

مشخصات گوشی سامسونگ A50 – گوشی Samsung Galaxy A50

معرفی یکی دیگر از محصولات سامسونگ به نام Samsung Galaxy A50

مشخصات گوشی سامسونگ A50 چیست؟ سری A گوشی های سامسونگ را می توان گوشی های میان رده این برند محبوب و پر طرفدار دانست چرا که با ورود این سری از گوشی های سامسونگ به بازار با توجه به قیمت های مناسب و کیفیت خوب این گوشی ها به یک رقیب جدی برای برندهای شیائومی و هواوی در بازار تبدیل شده اند.

samsung galaxy a50
گوشی سامسونگ A50

طراحی گوشی سامسونگ Galaxy A50

برای بررسی مشخصات گوشی سامسونگ A50 بهتر است اول به بررسی طراحی این گوشی بپردازیم.

اگر چه در قاب های گوشی های سری A سامسونگ از قاب های فلزی و ضد آب بودن و صفحه نمایش با کیفیت استفاده شده است. اما در مورد گوشی سامسونگ A50 از قابلیت ضد آب بودن صرفه نظر شده است.

گوشی سامسونگ A50 دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است. داشتن بریدگی های منحنی شکل و حاشیه بسیار کم از لبه ها از دیگر ویژگی های ظاهری این گوشی است.

به دلیل اینکه لبه های گوشی سامسونگ A50 یه صورت گرد طراحی شده اند و بالای نمایشگر آن به یک حالت U شکل شبیه شده است برای این گوشی نام Infinty – U را انتخاب کرده اند.

ضخامت گوشی سامسونگ A50 به اندازه ی 7.7 میلی متر است. و در قسمت پایین گوشی ورودی های هدفون به اندازه ی 3.5 میلیمتر و درگاه پورت USB-C قرار دارد.

جنس قاب پشتی گوشی پلاستیک و جنس قاب جلویی گوشی سامسونگ A50 از جنس شیشه است که این طراحی باعث یک زیبایی خاص در ظاهر گوشی شده است.

گوشی سامسونگ A50
Samsung Galaxy A50

مشخصات گوشی سامسونگ A50 – صفحه نمایش

سامسنوگ گلکسی A50 دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپرآمولد است. صفحه نمایش به کاربرده شده در این گوشی با توجه به رنج قیمتی سامسونگ A50 یک صفحه نمایش عالی به شمار می رود.

فاصله ای که بین صفحه نمایش تا لبه های گوشی است بسیار کم است و این فاصله چیزی در حدود 91.6 درصد است.

samsung galaxy a50
صفحه نمایش گوشی سامسونگ A50

Samsung Galaxy A50 دارای سه لنز دوربین است. گوشی سامسونگ A50 در فضایی که نور به صورت کافی وجود داشته باشد کیفیت خوبی دارد و رنگ های طبیعی با جزئیات بالا را به پشتیبانی می کند.

اما در صورتی که در یک فضا با نور کم باشید آن طوری که شما انتظار دارید شاید نیاز شما را برآورده نکند. گوشی معرفی شده از سنسور عمق پشتیبانی می کند که برای گرفتن عکس های پرتره بسیار مفید و کاربردی است به طوری که تصویر پشت را محو می کند و یک تصویر خارق العاده را برای شما ثبت می کند.

از دیگر قابلیت های به کاربرده شده در دوربین گوشی سامسونگ A50 می توان به تشخیص مناظر مختلف و بهبود کیفیت تصویر متناسب با منظره اشاره کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ A50 – سیستم تشخیص چهره

سامسونگ در این سری از گوشی علاوه بر سیستم حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی از سیستم تشخیص چهره نیز استفاده کرده است به این شکل که شما با فعال کردن این بخش شما با گرفتن گوشی در مقابل صورت خودتان چهره شما شناسایی شده و خیلی سریع قفل گوشی باز می شود.

samsung galaxy A50
گوشی سامسونگ گلکسی A50

مشخصات گوشی A50 – سخت افزار

پردازنده به کاربرده شده در این سری از گوشی سامسونگ یک تراشه Exynos 9610 است که یک تراشه میان رده به حساب می آید که برای اولین بار در گوشی سامسونگ A50 استفاده شده است.

Samsung galaxy A50 یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای همراه با 4 گیگ رم است که این پردازنده تمامی بازی ها و برنامه های مورد نیاز شما را به راحتی اجرا می کند.

در بخش معرفی گوشی ها ببینید

گوشی سامسونگ A72

گوشی آیفون 14 پرومکس

گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم 2022

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8

حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 1 ترابایت از دیگر ویژگی های سخت افزاری گوشی سامسونگ A50 می باشد.

پشتیبانی از شبکه 4G و رادیو و امکان استفاده از WiFi 802.11b//g/n و بلوتوث نسخه ی 5 از دیگرقابلیت های مهم این گوشی است.

از دیگر قابلیت مهم گوشی شارژ سریع با استفاده از درگاه USB Type-C است.

باتری استفاده شده بر روی گوشی سامسونگ A50 باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر در ساعت است.

گوشی سامسونگ A50
samsung a50

گوشی سامسونگ A50 در یک نگاه

یک گوشی میان رده از برند سامسونگ که با توجه به قیمت مناسب آن در بازار یک گوشی خوب برای استفاده کاربران می باشد.

ابعاد گوشی سامسونگ A50 به اندازه 158.5*74.7*7.7 می باشد و دارای 166 گرم وزن است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپرآمولد است.

از سیم کارت نانو به سایز 8.8*12.3 میلی متر پشتیبانی می کند.

قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک و جنس قاب جلوی گوشی شیشه است که باعث زیبایی ظاهری گوشی شده است.

از ویژگی های مهم گوشی می توانیم به حسگر اثرانگشت و سیستم تشخیص چهره و مناسب بودن گوشی با توجه به دوربین های بکاربرده شده برای عکاسی و همچنین مناسب برای عکس سلفی اشاره کرد.

رزولوشن گوشی سامسونگ A50 به اندازه 2340*1080 پیکسل و با تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ است. و از 16 میلیون رنگ هم پشتیبانی می کند.

از قابلیت های دوربین گوشی سامسونگ A50 دارای دوربین با سه حسگر می باشد که دوربین اول از نوع Wide با رزولوشن 25 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم F/1.7 با فاصله کانونی لنز 26 میلی متر و مجهز بهه فناوری فوکوس اتوماتیک است.

حسگر دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم F/2.2 و فاصله کانونی لنز 13 میلی متر است.

حسگر سوم از نوع عمق با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم F/2.2 است.

از قابلیت دیگر گوشی به گرفتن عکس های پرتره می باشد که تصویر پشت را به حالت محو نمایش می دهد و باعث ایجاد یک تصویر زیبا می شود.

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که گفت شد گوشی سامسونگ A50 یک گوشی میان رده می باشد که با توجه به قیمت مناسب آن برای کاربران مناسب است و توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

با توجه به قیمت مناسب این گوشی یک رقیب جدی برای برندهای شیائومی و هواوی در بازار به حساب می آید.

با توجه به پردازنده ای که در گوشی سامسونگ A50 به کار رفته است انتظارات شما را برای اجرای تمامی بازی ها و برنامه هایی که اکنون قابل استفاده هستند برآورده می کند.

اگر دنبال یک گوشی با صفحه نمایش خیلی خوب و ظاهری زیبا هستید حتما بر روی گوشی سامسونگ A50 فکر کنید. و از این گوشی به راحتی عبور نکنید.

نکته قابل توجه هنگام خرید گوشی سامسونگ A50 این است که برای داشتن یک تصویر برداری زیبا باید در یک فضای مناسب با نور کافی باشید و در صورتی که فضای شما نور کافی را نداشته باشد تصاویر چندان باب میل شما نخواهد بود.

mester-computer وب‌سایت

‫2 نظر

  • میلاد گفت:

    من نمونش دارم حرف نداره

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *