منوی دسته بندی

بررسی و تحلیل گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra 5G

معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22

در این مقاله آموزشی به بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra می پردازیم. اگر طرفدار برند سامسونگ هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

گوشی موبایل سامسونگ
Galaxy S22 Ultra
سامسونگ اس 22

بررسی مشخصات گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

برند سامسونگ گوشی Galaxy S22 Ultra را که در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد با یک ظاهر جدید و زیبا روانه ی بازار کرد. به طور کلی میتوان گفت که طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 ترکیبی از سری S و Note برند سامسونگ است.

چرا که وجود قلم هوشمند در این گوشی ما را به یاد سری Note گوشی های سامسونگ می اندازد. یک تفاوت مهم که بسیار به چشم می آید طراحی جای سنسور های دوربین در این گوشی است که دیگر از طراحی مستطیلی شکل خبری نیست و به شیوه ی جدیدی سنسور ها بر روی قاب پشتی گوشی طراحی شده اند.

در نمای روی گوشی یک صفحه نمایش با طراحی اینفینیتی به کار برده شده است. و در قسمت بالایی و وسط گوشی یک بریدگی دایره ای شکل برای قرارگیری سنسور دوربین سلفی قرار داده شده است.

خمیدگی هایی در قسمت کناری گوشی دیده می شود که این امر باعث کم شدن حاشیه های اطراف گوشی می شود و شما یک صفحه نمایش کاملا یک دست را خواهید دید.

فریم آلومینیومی به کار برده در گوشی باعث می شود که وزن گوشی سنگین تر شده باشد و در استفاده طولانی مدت احساس خستگی را به کاربران منتقل کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra به قابلیت ضد آب مجهز است و در عمق 1.5 آب به مدت 30 دقیقه می تواند قرار بگیرد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra
گلکسی اس 22

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

قدرتمندترین صفحه نمایش برند سامسونگ را می توانید بر روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا ببیند. در کنار طراحی زیبای اینفینتی برای این گوشی و خمیدگی هایی که در کنار گوشی هست که گفتیم باعث کم شده حاشیه های اطراف گوشی شده است.

شما تجربه کار با بهترین و قدرتمندترین صفحه نمایش سامسونگ را خواهید داشت. یک صفحه نمایش با ابعاد 6.8 اینچی با رزولوشن 1440*3088 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X که فوق العاده می باشد.

صفحه نمایش به کار برده شده در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد. تفاوتی که در صفحه نمایش این گوشی با نسل قبلی خود دارد در میزان روشنایی صفحه نمایش می باشد که توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1750 نیت را دارد.

در بخش معرفی گوشی ها بخوانید :

مشخصات گوشی سامسونگ A33

شیائومی ردمی نوت 11

گوشی سامسونگ A50

بررسی گوشی ردمی نوت 9 پرو

این میزان روشنایی در صفحه نمایش حداکثر میزانی است که در گوشی های هوشمند به کار رفته است . شما می توانید که از این صفحه نمایش در تمامی شرایط نور به راحتی استفاده کنید حتی در تابش مستقیم نور خورشید از این بابت باید خیالتان آسوده باشد.

در پایین صفحه نمایش این گوشی نیز از حسگر قدرتمند اثر انگشت استفاده شده که برای امنیت گوشی می توانید روی آن حساب باز کنید.

قابلیت دیگری که در این گوشی هوشمند به کار برده شده است قابلیت Always on display یا صفحه نمایش همیشه روشن است اما باید توجه داشت که این ویژگی باعث کاهش توان باتری نیز می شود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra
گوشی سامسونگ اولترا

استفاده از قلم هوشمند برای اولین بار در سری S

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra اولین گوشی سری S سامسونگ است که قلم هوشمند را همراه خود دارد در قسمت فریم پایینی گوشی محل قرار گیری این قلم هوشمند را مشاهده می کنید قلم هوشمند استفاده شده در این گوشی عملکرد سریع و بسیار خوبی را در هنگام استفاده دارد.

دوربین گوشی موبایل ساموسنگ Galaxy S22 Ultra

همانطور که در اول مقاله و در بخش معرفی کلی گوشی گفتیم این گوشی از طراحی قدیمی مستطیلی شکل برای قرار گرفتن سنسور دوربین ها در قاب پشتی گوشی استفاده نکرده و یک طراحی جدید را شاهد هستیم.

اما دوربین اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra یک دوربین 108 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافگرام F/1.8 می باشد که همراه با یک سنسور 10 مگاپیکسلی از نوع پیروسکوپ تله فتو و همچنین سنسور 10 مگاپیکسلی تله فتو و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض سنسورهای دوربین گوشی را تشکیل می دهند.

با توجه به مشخصاتی که گفته شد باید دانست که یک دوربین بسیار عالی و فوق العاده بر روی این گوشی تعبیه شده است که خیالتان را بابت ثبت تصاویر خیلی خوب راحت می کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra
گلکسی اس 22

پردازنده و باتری به کار برده شده در گوشی

علاوه بر این که این گوشی با قدرمتندترین صفحه نمایش موجود شرکت سامسونگ مجهز شده است باید گفت که قدرتمندترین پردازنده در بین گوشی های هوشمند نیز بر روی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra قرار دارد.

این پردازنده اسنپدراگون Gen1 8 نام دارد که توسط کوالکام ساخته شده است. این پردازنده توانایی ارائه حداکثر فرکانس 3.0 گیگاهرتز همراه با سه هسته با توانایی ارائه حداکثر فرکانس 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با حداکثر ارائه فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد که در کنار هم تشکیل هشت هسته این پردازنده را می دهند.

با توجه به پردازنده قدرتمند این گوشی خیالتان از بابت اجرای هر برنامه و بازی آسوده باشد. و با استفاده از این پردازنده و صفحه نمایش از کار کردن با این گوشی فقط لذت ببرید.

باتری به کار برده شده در گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری است که یک باتری خوب و قدرتمند به حساب می آید همچنین این گوشی از قابلیت شارژ سریع هم با توان 45 وات پشتیبانی می کند.

هر آنچه در این مقاله گفته شد توضیحات مختصری از این گوشی قدرمتند از برند محبوب سامسونگ بود اگر به دنبال یک گوشی پر قدرت هستید و طرفدار برند سامسونگ پیشنهاد می کنیم این گوشی را بررسی کنید.

اگر چه قیمت بالایی این گوشی دارد اما با یک بررسی اجمالی از مشخصات این گوشی می فهمیم که چه گوشی رده بالایی را خواهیم داشت.

پیشنهاد شما چیست؟ نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *