منوی دسته بندی

مجهز شدن واتس اپ به قابلیت امنیتی ارسال محتوای متنی با یک بار خواندن

پیام رسان واتس اپ به قابلیتی مجهز می شود که به موجب آن می توان محتوای متن را برای یک بار خواندن ارسال کرد.

خبر هایی که از پیام رسان واتس اپ به گوش می رسد خبر از مجهز شدن واتس اپ به قابلیت امنیتی ارسال محتوای متنی با یک بار خواندن می دهد.

به این شکل که بعد از ارسال پیام متنی پیام گیرنده نه می تواند از پیام دریافتی اسکرین شات بگیرد و نه آن را کپی و یا حتی فوروارد کند و فقط قادر به دیدن و خواندن این پیام خواهد بود.

مجهز شدن واتس اپ به قابلیت امنیتی
واتس اپ

همان طوری که در تیتر این خبر خواندید مجهز شدن واتس اپ به قابلیت ارسال پیام متنی که یک بار قابل مشاهده خواهد بود به زودی انجام خواهد شد.

این قابلیت برای بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. در مرداد ماه سال 1401 واتس اپ در نسخه بتای خود برای کاربران قابلیتی را قرار داده بود که به واسطه ی آن کاربران می توانستند عکس ها و فیلم هایی را برای مخاطبین خود ارسال کنند که فقط یک بار قابل مشاهده باشند.

نکته مهم و قابل توجه در این ویژگی امنیتی واتس اپ این است که پیام گیرنده امکان گرفتن اسکرین شات و کپی کردن و حتی فروارد کردن پیام را ندارد و فقط می تواند آن را مشاهده کرد و بخواند.

در بخش اخبار تکنولوژی بخوانید:

پشتیبانی ویندوز 8.1 متوقف خواهد شد.

رکورد سریعترین شارژ گوشی در دستان شیائومی

از گوشی پوکو c50 رونمایی می شود.

واتس اپ برای حفظ حریم خصوصی کاربران و آسودگی خیال برای ارسال پیام توسط کاربران برای مخاطبانشان این ویژگی را بر روی پیام رسان خود قرار داده است.

اگرچه پیام رسان های دیگری مانند اسنپ چت این ویژگی را از قبل تر بر روی خود داشته اند اما پیام رسان واتس اپ هم برای رضایت بیشتر کاربران و جا نماندن از سایر رقبا پیام رسان خود را به قابلیت امنیتی ارسال محتوای متنی که یک بار فقط قابل خواندن باشد مجهز کرد.

نظر شما کاربران عزیز چیست؟ چه پیام رسانی را بیشتر استفاده می کنید؟ آیا از پیام رسان واتس اپ استفاده می کنید؟

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *