منوی دسته بندی

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

آموزش حذف کردن پس زمینه بدون نیاز به استفاده از نرم افزار

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار ، در این مقاله آموزشی قصد داریم آموزش دهیم که با چه روشی شما می توانید بدون استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ پس زمینه عکس را حذف کنید.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید پس زمینه عکسی را حذف کنید؟ اگر شما با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید و نمی دانید که چگونه با این نرم افزارها کار کنید بهترین راه برای شما استفاده از روشی است که در این مقاله به آموزش آن پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

چگونه بدون نرم افزار پس زمینه عکس را حذف کنیم؟

شما با استفاده از سایت هایی که در ادامه برای شما معرفی میکنیم می توانید پس زمینه های عکس خود را حذف کنید و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ ندارید.

استفاده از سایت remove.bg

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

اولین سایتی را که برای شما کاربران عزیز معرفی می کنیم سایت Remove.bg می باشد شما می توانید با استفاده از این سایت به راحتی پس زمینه عکس مد نظر خود را حذف کنید.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار
حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

یکی از سایت های کاربردی برای حذف پس زمینه عکس سایت Remove.bg می باشد این سایت با توجه به رابط کاربری ساده ای که دارد این امکان را به شما کاربران عزیز که فقط در عرض 5 ثانیه پس زمینه عکس خود را حذف کنید.

کار کردن با این سایت بسیار ساده می باشد و خیلی راحت می توانید با آپلود کردن عکس خود بعد از زمانی کوتاه پس زمینه عکس خود را حذف شده تحویل بگیرید.

برای انجام این کار کافیست که آدرس وب سایت گفته شده را در مرورگر خود وارد کرده تا سایت مربوطه برای شما باز شود.

این سایت به کاربران این امکان را می دهد که پس زمینه جدیدی را برای عکس خود انتخاب کنند به عنوان مثال شما می توانید پس زمینه دلخواه خود را بارگذاری کرده و آن را در پس زمینه تصویر خود قرار دهید.

از دیگر قابلیت هایی که در این سایت می توانید از آن استفاده کنید تار کردن پس زمینه عکس بجای حذف کردن آن می باشد. استفاده از ابزارهای این سایت برای کاربران رایگان است اما اگر قصد دارید از امکانات ویژه سایت استفاده کنید باید حق اشتراکی را بپردازید تا بتوانید از این امکانات ویژه استفاده بکنید.

اما در حد استفاده معمول و حذف کردن پس زمینه عکس و قابلیت هایی که نام برده شد استفاده از این سایت برای شما رایگان خواهد بود.

استفاده از سایت Adobe Creative Cloud Express

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

مورد بعدی که قصد معرفی آن را داریم استفاده از ابزارهای آنلاین سایت Adobe Creative Cloud Express می باشد. این سایت پکیج کاملی از تمامی ابزارهایی است که شما می توانید با استفاده از مرورگر تلفن همراه هوشمند خود و یا با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود اقدام به حذف پس زمینه عکس های خود کنید.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار
حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

وب سایتی که در حال معرفی آن هستیم یعنی وب سایت Adobe Creative Cloud Express یک پلتفرم حرفه ای از شرکت Adobe می باشد که با هدف ساختن گرافیک های برجسته و ساخت انواع آگهی ها و لوگوها و دیگر مواردی از این قبیل توسعه پیدا کرده است.

این سایت نیز نیاز به دانستن مهارت خاصی ندارد و هر کسی می تواند با توجه به رابط کاربری ساده ای که دارد از آن استفاده کرده و پس زمینه عکس های خود را حذف کند.

شما باید ابتدا وارد سایت شوید و با عمل کشیدن و رها کردن عکس خود را بارگذاری کنید و مدتی را صبر کنید تا نتیجه عکس را ببینید.

نتیجه کار شما را واقعا راضی خواهد کرد و نشان دهنده قدرمتند بودن ابزارهای این سایت در حذف پس زمینه عکس می باشد بهتر است بگوییم که آنچه را شما انتظار دارید در اختیار شما قرار می دهد.

اما اگر قصد استفاده از امکانات بیشتر این سایت دارید باید در سایت ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

زمانی که شما در سایت ثبت نام کنید امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت تا با استفاده از آن ها بتوانید عکس خود را زیباتر کنید.

در بخش آموزش های رایگان بخوانید:

هایبرنت در کامپیوتر چیست؟

وظیفه بایوس در کامپیوتر چیست؟

آموزش تنظیمات بوت کامپیوتر برای نصب ویندوز

کامپیوتر All in one چیست؟

از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد شامل موارد زیر می باشند:

1- استفاده از بک گراند ها و قاب هایی می باشد که می توانید به واسطه ی آن ها جلوه های زیباتری را برای عکس های خود ایجاد کنید.

2- اضافه کردن آیکون ها و انیمیشن های جذاب به تصاویر مد نظر خودتان

3- استفاده از الگوهای آماده

بیشتر امکاناتی که در این سایت در اختیار شما کاربران قرار می گیرد به صورت رایگان می باشد اما بعضی از ویژگی های خاص نیز نیاز به پرداخت هزینه می باشد که شما باید برای استفاده از آن ها مبلغی را بپردازید.

استفاده از سایت Slazzer

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

مورد بعدی که قصد معرفی آن را برای حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار داریم استفاده از سایت Slazzer می باشد. شما برای استفاده از این سایت باید وارد سایت Slazzer.com شوید.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید نمایی از صفحه اصلی سایت Slazzer می باشد.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار
حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

اگر می خواهید به بهترین حالت و کیفیت پس زمینه عکس خود را حذف کرده و یک خروجی فوق العاده را تحویل بگیرید از سایت Slazzer استفاده کنید.

کار با این سایت نیز بسیار ساده و راحت خواهد بود و شما مانند مواردی که تا به حال گفته شده است می توانید با عملیات کشیدن و رها کردن عکس خود را بارگذاری کرده و منتظر بمانید تا سایت عملیات حذف پس زمینه شروع شود.

عملیات حذف پس زمینه با استفاده از هوش مصنوعی انجام می شود و به صورت دقیق تصویر اصلی از پس زمینه تشخیص داده می شود.

در این سایت نیز برای استفاده از امکانات بیشتر نیاز به آن دارید که حق اشتراکی را پرداخت کرده تا بتوانید از امکانات ویژه استفاده کنید.

استفاده از سایت PhotoRoom

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

برای حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار از سایت PhotoRoom نباید غافل شد اگر برای حذف پس زمینه تصویر خود سرعت عمل بالایی مد نظر دارید باید بگوییم که استفاده از سایت PhotoRoom بهترین گزینه می باشد.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار
حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

استفاده از این سایت نیز نیاز به دانستن آموزش خاصی ندارد و شما می توانید فقط با چند کلیک ساده و کشیدن و رها کردن تصویر آن را آپلود کرده و منتظر بمانید تا نتیجه برای شما نمایش داده شود در این وب سایت شما بیش از هزار الگوی آماده را در اختیار دارید که می توانید از آن ها برای زیباتر شدن تصاویر خود استفاده کنید.

استفاده از سایت PhotoRoom به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و همچنین پرداخت هزینه و در سریعترین زمان ممکن اقدام به حذف پس زمینه عکس خود کنید.

استفاده از سایت PhotoScissors

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

یکی دیگر از سایت هایی که شما می توانید با استفاده از آن اقدام به حذف پس زمینه عکس خود کنید سایت PhotoScissors می باشد.

حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار

استفاده از این وب سایت می تواند با توجه به رابط کاربری گرافیکی قوی که دارد تمامی نیازهای شما را در رابطه با حذف پس زمینه عکس بدون نرم افزار برآورده کند.

در این سایت نیز مانند تمامی سایت هایی که در این مقاله معرفی شد با کشیدن و رها کردن عکس و بارگذاری آن در سایت می توانید به راحتی اقدام به حذف پس زمینه عکس کنید و نیاز به دانش و آموزش خاصی در این زمینه ندارید.

بعد از این که شما عکس خود را بارگذاری کردید فقط با کلیک بر روی ناحیه مد نظر در پس زمینه تصویر می توانید اقدام به حذف آن کنید.

نکته قابل توجه در مورد استفاده از این سایت این است که تصویر اصلی شما هیچ افت کیفیتی را نخواهد داشت همچنین شما امکاناتی برای ویرایش و زیباسازی تصویر خود را در اختیار خواهید داشت که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

شما همچنین می توانید با ابزارهایی که این وب سایت در اختیار شما قرار می دهد پس زمینه عکس خود را نیز تغییر دهید.

این وب سایت نیز مانند بعضی از مواردی که اشاره شد برای امکانت ویژه خود هزینه قرار داده است و کاربر برای استفاده از امکانات ویژه باید حق اشتراکی را پرداخت کند اما برای حذف پس زمینه و دانلود با کیفیت تصویر نیازی به پرداخت هزینه نیست.

سخن پایانی

می دانیم که برای حذف پس زمینه تصاویر نیاز به آن است که از نرم افزارهای گرافیکی حرفه ای مثل فتوشاپ استفاده کرد اما ما در این مقاله آموزشی وب سایت هایی را معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها بدون نیاز به دانش خاصی و استفاده از نرم افزارهای مختلف می توانید پس زمینه تصاویر خود را حفظ کنید.

امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *