منوی دسته بندی

کپی برداری واتس اپ از تلگرام! استفاده از ویدیو مسیج واتس اپ؟

واتس اپ از تلگرام کپی برداری کرد؟

خبر اینکه ،این بار WHATSAPP از TELEGRAM کپی بردای کرد:ویدیو مسیج به پیام رسان متا می آید؟ استفاده از ویدیو مسیج واتس اپ؟

ویدیو مسیج واتس اپ
ویدیو مسیج واتس اپ

همانطور که بعد از هر بار آپدیت کردن واتس آپ مشاهده کرده بودیم متا قابلیت های زیادی به آن اضافه کرده است که البته بعضی از آن ها را در اپلیکیشن ها ی مختلف پیام رسانی دیده بودیم  حالا این بار متا قصد دارد یکی از ویژگی های تلگرام یعنی ویدیو مسیج را به واتس آپ اضافه کند.

می دانیم که واتس آپ برای برقراری ارتباط کاربران با یکدیگر راه های مختلفی در اختیارشان قرار داده است. از جمله مواردی که می توان به آن اشاره کرد: پیام های متنی ، صوتی، عکس و فیلم . اما موردی که در واتساپ وجود ندارد این است که نمی توانیم پیام ویدیویی کوتاه ارسال کنیم در حالی این قابلیت خیلی قبل تر در تلگرام وجود دارد و در اختیار اکثر کاربران است و حالا واتس آپ قصد کپی کردن آن را دارد.

افزودن ویدیو مسیج به واتس آپ در آپدیت های آینده

وب سایت WABETAINFO در نسخه ی بتا واتس آپ برای آیفون یک ویژگی پنهان جدید پیدا کرده هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته است. اما WABETAINFO توانسته آن را فعال کند  واینکه عملکردی همانند ویدیو مسیج تلگرام دارد.

برای ارسال ویدیو مسیج در واتس آپ با فرایند ساده ای مانند ارسال پیام صوتی رو به رو هستیم به این صورت که اگر کاربران بخواهند یک ویدیوی یک دقیقه ای برای مخاطب مورد نظر خود ارسال کنند باید انگشت خود را روی دکمه مخصوص این آبشن  نگه دارند. بعد از ارسال این ویدیو به شکل دایره ای به نمایش گذاشته می شود وبه طور خودکار پخش می شود.

در بخش اخبار تکنولوژی بخوانید:

تلاش سامسونگ روی پردازشگر گرافیکی موبایل انحصاری

هوش مصنوعی Bard توسط گوگل به کروم می آید

واتس اپ مشکل بزرگ خود را حل کرد

نکته ای که در این مورد وجو دارد این است که در واتس آپ به طور سرتاسری رمزگذاری می شوند و نمی توانید آن ها را سیو و یا فوروارد کنید اما امکان اسکرین شات گرفتن از آن ها وجود دارد.

با این حال با وجود کپی بودن این ویژگی اما کاربران با روش جدیدی برای ارسال مسیج دست پیدا خواهند کرد.

پس باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی این ویژگی در واتس آپ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؟

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *