منوی دسته بندی

استفاده از دوربین در اپل واچ!

آیا در آینده اپل واچ می تواند دوربین هایی برای عکاسی و شناسایی چهره داشته باشد؟

استفاده از دوربین در اپل واچ! اپل برنامه های بزرگی برای دوربین های اپل واچ های آینده دارد، در صورتی که بتواند آن ها را بدون اینکه ساعت را نامناسب کند نصب کرد و همچنین اگر دوربین های نصب شده به اندازه کافی با کیفیت باشند.

دوربین در اپل واچ
دوربین در اپل واچ

محبوبیت apple watch ultra نشان داده است که مردم مایل هستند دستگاه های حجیم تری را بپوشند در صورتی که منفعت واضح و مشخصی برای آن ها وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، در مورد اپل واچ اولترا این مزیت شامل عمر باتری بسیار زیاد است.

اپل واچ های آینده نیز ممکن است حداقل کمی بزرگتر شوند، زیرا اپل دوباره به دنبال راه هایی برای ترکیب دوربین است. قبل از این، اپل حق ثبت اختراعی برای گنجاندن دوربین در تاج دیجیتال اپل واچ اعطا کرده بود، اما استفاده از آن بسیار محدود است.

اکنون در یک درخواست ثبت اختراع جدید،اپل پیشنهاد می کند که یک ساعت می تواند دوربین را در یک برآمدگی جزئی به سمت بالای شاسی خود، بالای صفحه نمایش قرار دهد.« دستگاه الکترونیکی پوشیدنی دارای مجموعه دوربین دیجیتال» مشابه دوربین مچی موجود در جایی است که دوربین در آن قرار دارد، اما آن محصول یک بند ساعت کامل است.

در بخش اخبار تکنولوژی بخوانید:

کپی برداری واتس اپ از تلگرام

تلاش سامسونگ روی پردازشگر گرافیکی

هوش مصنوعی Bard توسط گوگل به کروم می آید

اپل مایل به در اختیار گرفتن یک گروه کامل  یا هر چیزی که اپل واچ را دست و پا گیر کند نیست.

در حالی که برخی از اجزای الکتریکی،مانند دوربین ،ممکن است عملکرد مطلوبی داشته باشند.

نظر برنامه ثبت اختراع این است که ممکن است ادغام چنین اجزایی منجر به یک دستگاه حجیم شود که امکان دارد پوشیدن آن برای کاربر ناراحت کننده باشد و در انجام برخی عملکرد ها نامناسب باشد.

به نظر اپل اجزای با کیفیت پایین ممکن است انتظارات کیفیت کاربر را برآورده نکند مثلا یک دوربین با کیفیت پایین احتمالا تصاویر با کیفیت پایین تولید کند.

همچنین اپل از سازش برای قرار دادن دوربین در یک باند ساعت چشم پوشی می کند.

هدف اپل فقط این نیست که شما در عکس ها زیبا به نظر برسید اپل یک دوربین فیلمبرداری k4و 60 فریم در ثانیه یا یک دوربین عکاسی تا12 مگاپیکسل می خواهد. این دوربین در واقع برای بیشتر از هر عکاسی یا فیلمبرداری معمولی طراحی شده است.

درخواست ثبت اختراع به پنج مخترع، از جمله کریستوفرام.وارنر،که کار قبلی او شامل نوارهای ساعت اپل حس کننده عضله بود،اختصاص دارد.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *