منوی دسته بندی

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ

چگونه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ رنگ لباس را تغییر دهیم؟

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ

در یکی دیگر از مقاله های آموزشی سایت مستر کامپیوتر قصد داریم به آموزش تغییر رنگ لباس با فتوشاپ بپردازیم پس پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله جذاب را از دست ندهید.

می دانیم که نرم افزار فتوشاپ یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای گرافیکی می باشد و علاقمندان خاص خود را دارد. کارهای جذابی که می شود با این نرم افزار قدرتمند انجام داد باعث شده است که بسیاری از کاربران را به سمت خود بکشاند.

یکی از کارهای جذابی که می توان با این نرم افزار کاربردی انجام داد تغییر دادن رنگ لباس می باشد. فرض کنید شما با یک تیشرت یا لباس خاص در جایی عکس گرفته اید و می خواهید از عکس هایی که گرفته اید با رنگ های لباس مختلف هم داشته باشید.

در بخش آموزش های رایگان بخوانید:

آموزش شماره گذاری دلخواه صفحات Word

آموزش ساخت زیرنویس متحرک در پاورپوینت

آموزش ساخت نمودار سریع در اکسل

روش های افزایش سرعت کپی در ویندوز

و یا این که شما قصد خرید رنگ لباس خاصی را دارید و می خواهید بدانید که رنگ آن لباس به شما می آید یا خیر. با استفاده از فتوشاپ می توانید یک عکس از خودتان با هر رنگ لباسی که هستید را بارگذاری کنید و رنگ مد نظر را بر روی آن ست کنید و نتیجه شگفت انگیز کار خود را مشاهده کنید.

آموزش تغییر رنگ لباس با فتوشاپ

اما برویم سراغ آموزش نحوه تغییر رنگ لباس با فتوشاپ پس با دقت کامل این آموزش را بخوانید و مراحل را پشت هم با دقت انجام دهید.

در ابتدا وارد نرم افزار فتوشاپ شوید و عکس مد نظر خود را بارگذاری کنید.

حالا باید در سمت چپ و از نوار ابزار از قسمت ابزارهای مربوط به انتخاب یا همان Select ابزار Quick Selection Tool را انتخاب کنید.

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ
انتخاب ابزار

حالا باید با ابزار انتخاب شده بر روی لباسی که می خواهید رنگ آن را تغییر دهید بکشید. دقت داشته باشید که با استفاده از این ابزار ممکن است بخش های اضافی هم انتخاب شوند که برای حذف آن ها باید دکمه Alt را پایین نگه دارید و با کلیک بر روی قسمت های اضافی آن ها را حذف کنید.

تمامی لباس را به صورت کامل با ابزار Select انتخاب کنید دقیقا مانند تصویر زیر :

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ
انتخاب پیراهن

حالا کافیست که در سمت راست و از قسمت پایین پنجره نرم افزار فتوشاپ گزینه adjusment layout کلیک کنید و از منویی که باز می شود بر روی گزینه ی Hue/Saturation کلیک کنید.

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ
تغییر رنگ

یک کادر رنگ برای شما ظاهر می شود که باید ابتدا تیک گزینه Colorize را بزنید و سپس رنگ هایی که در قسمت بالای این گزینه قرار دارند را به دلخواه خود تغییر دهید. خواهید دید که رنگ لباسی که انتخاب کرده اید به همین راحتی تغییر پیدا می کند.

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ
تغییر رنگ لباس با فتوشاپ

تصویری را که در پایین مشاهده می کنید نشان دهنده تغییرات بعد از رنگ لباس می باشد.

تغییر رنگ لباس با فتوشاپ
تغییر رنگ لباس با فتوشاپ

سخن پایانی

نرم افزار فتوشاپ با توجه به قابلیت های جذابی که دارد نظر بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است. یکی از کارهای جذابی که می توانید با این نرم افزار انجام دهید تغییر رنگ لباس می باشد.

در این مقاله آموزشی ما به آموزش تغییر رنگ لباس با فتوشاپ پرداخته ایم. امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد.

لطفا نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *