منوی دسته بندی

آموزش حذف قرمزی چشم با فتوشاپ

چگونه با فتوشاپ قرمزی چشم را حذف کنیم؟ (آموزش تصویری)

حذف قرمزی چشم با فتوشاپ

ممکن است گاهی برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که زمانی با موبایل یا دوربین عکس می گیرید نورفلاش باعث شده باشد در چشم های خود رنگ قرمز ببینید و یا این که به هر دلیلی در چشمهای شما نور افتاده باشد.اما در همچین مواقعی باید قید عکس های خودمان را بزنیم؟ قطعا خیر! ما در این مقاله آموزشی به آموزش حذف قرمزی چشم با فتوشاپ پرداخته ایم و پیشنهاد می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چه دلایلی باعث ایجاد قرمزی در چشم می شود؟

قرمزی چشم دقیقا زمانی اتفاق می افتد که به واسطه کم بودن نور برای گرفتن عکس از فلاش دوربین تلفن همراه خود استفاده می کنید.

در واقع با برخورد کردن نور فلاش به چشم های سوژه عکاسی شما، نور از راه مردمک چشم وارد می شود و به وسیله رگ های خونی که در پشت چشم قرار دارند منعکس می شود.

در بخش آموزش های رایگان بخوانید:

آموزش رفع خطای Runtime Error 217

آموزش سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ

آموزش ساخت تم در پاورپوینت

آموزش بریدن فیلم با VLCPlayer

این عمل باعث می شود تا زمان عکاسی در نور کم چشم های سوژه قرمز شود.

اما این که با بروز این اتفاق باید عکس را حذف کنیم؟ پاسخ دقیقا منفی است چرا که با استفاده از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. در ادامه به آموزش این کار می پردازیم.

آموزش حذف قرمزی چشم با فتوشاپ

برای انجام این کار ابتدا باید نرم افزار فتوشاپ را باز کرده و عکس خود را که قصد دارید بر روی آن تغییرات ایجاد کنید وارد نرم افزار کنید.

در مرحله بعدی باید در قسمت Layer بر روی عکس خود کلیک راست کرده و با استفاده از گزینه Duplicate Layer یک کپی از تصویر خود بگیرید.

حذف قرمزی چشم با فتوشاپ
آموزش فتوشاپ

حالا باید در قسمت لایه ها بر روی کپی که گرفته شده کلیک کنید و در سمت چپ در بخش ابزار ها ابزار مربوط به Red eye Tool را انتخاب کنید.

حذف قرمزی چشم با فتوشاپ
آموزش فتوشاپ

حالا کافیست که دور ناحیه قرمزی چشم را با استفاده از این ابزار انتخاب کرده تا ببیند به چه روش معجزه آسایی چشم ها را به حالت اولیه و درست برای شما نمایش می دهد. به همین سادگی!!

حذف قرمزی چشم با فتوشاپ
حذف قرمزی چشم با فتوشاپ

سخن پایانی

با استفاده از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می توانید کارهای جذابی را بر روی تصاویر خود انجام دهید و آن ها را ویرایش کنید. ما در این مقاله آموزشی به حذف قرمزی چشم با فتوشاپ پرداختیم.

امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *