منوی دسته بندی

بررسی مشخصات گوشی A23

بررسی مشخصات گوشی samsung galaxy a23

گوشی a23 از سری گوشی های مدل گلکسی شرکت سامسونگ است که جزو محصولات میان رده به حساب می آید که توانسته است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد .دراین مقاله از سایت مستر کامپیوتر قصد داریم به بررسی مشخصات گوشی a23 بپردازیم.امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

'گوشی a23
مشخصات گوشی a23

بررسی مشخصات گوشی A23

از جمله گوشی های میان رده و پر طرفدار برند سامسونگ گوشی A23 که در میان گوشی های قدرتمند از لحاظ مشخصات فنی می باشد. از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش به اندازه 6.6 اینچ از نوع PLS و رزولوشن 1080*2408 پیکسل اشاره کرد.صفحه نمایش این مدل گوشی توانایی نمایش 400 مگاپیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی 90 هرتز را دارد.

دوربین سلفی این گوشی هم سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل طراحی شده است.دوربین اصلی این گوشی از سنسور قدرتمند با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض (WIDE) در کنار سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمیق سنسورهای دوربین های چهارگانه این مدل از برند سامسونگ را تشکیل می دهند.

پردازنده سامسونگ GalaXy a23 SM-a235

پردازنده به کار برده شده در این مدل گوشی از نوع هشت هسته ای می باشد این پردازنده توانایی حداکثر فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز را دارد که سبب شده تا سامسونگ GalaXy a23 SM-a235 قدرت ارائه قابل قبول و مناسب در اجرای بازی و برنامه های کاربردی داشته باشد.

باتری قدرتمند این گوشی با میزان ظرفیت5000میلی آمپرساعت در کنار توانایی شارژ 25 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع از دیگر مشخصات قابل توجه این نوع گوشی می باشد.

مشخصات گوشی A23
تصویر گوشی A23

درست است که گوشی های سامسونگ از نظر ظاهر شباهت های زیادی با یکدیگر دارند اما نمیتوان طراحی کاربر پسند و جذاب این گوشی هوشمند را نادیده گرفت.گوشی A23 یکی از گوشی های مقرون به صرفه هوشمند است که با توجه به قیمت با مشخصات فنی و ظاهری مناسبی ساخته و طراحی شده است.

از نمای رو به روی این گوشی شاهد طرحی آشنا هستیم که صفحه نمایش واتردراپ بهره برده است. همانطور ک در تصویر مشاهده میکنید بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش،سنسور دوربین سلفی قرار دارد.

در کل میتوان گفت که با توجه به اینکه 83 درصد از نمای رو به رویی را صفحه نمایش گرفته است با صفحه نمایش

با کیفیت و یک دستی رو به رو هستیم.

سامسونگ GalaXy a23 SM-a235

در نمای پشتی این گوشی طراحی زیبا و آشنا را مشاهده میکنیم.چهار سنسور دوربین در ظاهری مستطیل شکل کنار هم قرار گرفته اند.در این قسمت حسگر اثر انگشت تعبیه نشده است و این قابلیت کاربردی در غسمت کناری و پاور قرار دارد.

در رابطه با قابلیت امنیتی باید گفت که عملکرد بسیار سریع و قابل قبولی در قفل گشایی صفحه نمایش وجود دارد.

وزن این گوشی 195 گرم می باشد که نمیتوان گفت سنگین است و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود. و آنقدر هم سبک نیست که در حین استفاده احساس افتادن گوشی کنید.و در کل باید گفت HANDS-ON شبیه سری پرچمدار و بسیار خوب دارد.

گوشی سامسونگ ش23
مشخصات گوشی A23

گوشی های سامسونگ همیشه از صفحه نمایش های مناسب و با کیفیتی برخوردار هستند. گوشی سامسونگ a23 هم از این قابلیت برخوردار است و به صفحه نمایش به ابعاد 6.6 اینچ و رزولویشن 1080*2408 پیکسل از نوع PLS مجهز شده است.

توانایی این صفحه نمایش قابلیت نمایش 400 مگاپیکسل را دارا است که با وجد میان رده بودن عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی در مقایسه با سایر گوشی های میان رده و در این بازه قیمتی گوشی سامسونگ A23 به یکی از قدرتمند ترین صفحه نمایش مجهز شده است.

صفحه نمایش این گوشی توانایی ارائه نرخ به روز رسانی 90 هرتز را هم دارد.که سبب شده این چنین بروزرسانی در اجرای بازی و تماشای ویدیو های با کیفیت از عملکرد بهتری نسبت به صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی 60 هرتز را شاهد باشید.CORNING GORILA GLASS 5 از صفه نمایش این گوشی میان رده به خوبی در برابر افتادن و ضربات محافظت میکند.

 گوشی سامسونگ A23
مشخصات گوشی A23

دوربین سامسونگ GalaXy a23 SM-a235

از جمله معیار ها برای خرید یک گوشی میان رده استفاده از سنسورهای دوربین قدرتمند می باشد.این گوشی در کنار بهرمندی از این سنسورهای دوربین اصلی قدرتمند از سنسورهای دوربین های متنوعی برخوردار است. با سنسور دوربین اصلی قدرتمند50 مگاپیکسلی شروع میکنیم.

بهره بردن از چنین سنسور دوربین قدرتمندی بدون شک از نظر میزان رزولویشن سبب خواهد شدکه تصاویر بسیار زیبا و جذابی در نور به ثبت رسانید.کنتراست بسیار خوب،جزئیات بسیار دقیق و داینامیک رنج گسترده از جمله قابلیت های بارز تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین گوشی A23 می باشد.

در رابطه با عکاسی در شب و نور کم قابل ذکر است که با توجه به گشودگی دریچه دیافراگرام f/1.8 که جذب نور بالایی دارد سبب شده تا تصاویر را با کیفیت بالا ب ثبت برسانید. از جهت بخش قابلیت نرم افزاری عکاسی در شب یا همان nighd mode در حذف کردن نویز های موجود در نور شب از عملکرد خوبی بهره برده است و در نهایت خروجی تصاویر با نوبز بسیار کم و با کیفیتی را مشاهده خواهید کرد.

در بخش معرفی گوشی بخوانید :

معرفی گوشی موبایل Samsung Galaxy A13

معرفی گوشی iPhone 13 CH از شرکت اپل

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S20

بررسی مشخصات گوشی شیائومی مدل poco x4 pro 5G

نکته قابل توجه دوربین اصلی این گوشی بهره بردن از قابلیت لرزش گیر اپتیکال یا همانois می باشد که با این قابلیت لرزش های ناخواسته هنگام ضبط ویدیو و عکاسی را به خوبی حذف میکند و در نتیجه خروجی عملکرد بسیار خوبی را مشاهده میکنید.

سنسور فوق عریض یا همان ultrawide هوادارن بسیار زیادی در بین کاربران دارد. این گوشی به سنسور فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل تجهیز شده است.سنسوری که ممکن است از نظر میزان چنان قدرتمند به نظر نیاید اما ثبت تصاویر با زاویه های گسترده سبب شده است که بسیار مناسب برای ثبت عکاسی طبیعت و تصاویر دسته جمعی باشد.

دو سنسور دوربین ماکرو جهت ثبت عکس از نزدیک سنسور سنجش عمق جهت ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره این گوشی میان رده را بهرمند کنند.دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل برای عکاسی در نور روز گزینه تقریبا مناسبی است ک نتیجه قابل قبولی را دارد.

دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت4k و نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. که باز هم باید گفت در مقایسه بسیاری از گوشی های هوشمند در این رنج قیمت عملکرد بسیار مناسبی دارد.

 مشخصات گوشی A23
گوشی سامسونگ A23

این گوشی به پردازنده میان رده اسپندراگون 665 شرکت کوالکام مجهز شده است.این پردازنده که دارای دو چهار هسته قدرتمند تر با توانایی ارائه حد اکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز در کنار چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز،هشت هسته آن را تشکیل می دهد.

قابل ذکر است که با مشخصات پردازنده،گوشی سامسونگ a23 توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی ها و برنامه و نرم افزار های محبوب دارد.از جمله بازی های سنگین مانند کال آف دیوتی موبایل را هم دارد.اما برای این که عملکرد بهتری را ببینیم باید تنظیمات گرافیکی بازی را در حالت LOW قرار دهید.

باتری قدرتمند این گوشی با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت سبب شده که با هر بار شارژ 100 درصدی طول عمر مفید دو روز را در استفاده معمولی را مشاهده کنید که عملکردی بسیار خوب و قابل قبول است.

آنچه خواندید مشخصاتی از گوشی سامسونگ A23 بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

ایمان فضیلت پناه
#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *