منوی دسته بندی

آپدیت IOS 16.1 آمد

Ios 16.1
Ios 16.1

شرکت اپل آپدیت IOS 16.1 را عرضه کرد.

با عرضه ی به روز رسانی IOS16.1 توسط شرکت اپل از امروز کاربران می توانند آپدیت 16.1 IOS را نصب کنند. این آپدیت قابلیت های جدید را اضافه کرده و همچنین باگ های قبلی را از بین برده است از این رو آپدیت مهمی به شمار می آید.

قابلیت های اضافه شدن در این آپدیت

از قابلیت های اضافه شدن در آپدیت جدید می توان به شخصی سازی Lock Screen و Home Screen که از همان ابتدا شما می توانید آنها را تغییر دهید.طراحی دوباره آیکون باتری که درصد باتری را علاوه بر گوشی های آیفون جدید برای قدیمی تر ها هم نمایش می دهد.

همچنین قابلیت Shared icloud photo libraryکه در نسخه اول IOS 16 حذف شده بود دوباره در این آپدیت اضافه شده و شما می توانید یک کتابخانه عکس بسازید و آن را اشتراک گذاری کنید.

به روزرسانی ios
ios جدید

این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا کیف پول را حذف کنند و در صورت نیاز آن را دوباره از اپ استور دریافت کرده و بر روی گوشی نصب کنند.

قابلیت دیگری که در این آپدیت می بینیم قابلیت جزیره ی پویا (Reachability) می باشد بخش Live Activities در جزیره ی پویا هم فعال می باشد و اطلاعات مربوط به ورزش ها در قسمت بالای گوشی آیفون 14 پرو نمایش داده می شود.

در بخش خبرها بخوانید

ورود آیفون 15 اولترا به بازار با دو دوربین سلفی

شارژ موبایل با لباس!

روش نصب آپدیت IOS 16.1

برای نصب این آپدیت باید قسمت تنظیمات را باز کنید و در بخش General بر روی Software Update بزنید تا به گزینه ی Update to IOS 16.1 برسید.

mester-computer وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *